Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

Απάντηση στο Δελτίο Τύπου του Συλλόγου

Αγαπητές συναδέλφισσες και αγαπητοί συνάδελφοι,

  • Διάβασα το Δελτίο Τύπου του Συλλόγου για τη συνάντηση με τους Σχολικούς Συμβούλους και έχω να παρατηρήσω τα εξής:
  • Την προσωπική μου άποψη πάντα είχα το θάρρος να την καταθέτω στην κρίση των συναδέλφων. Οτιδήποτε λέω προφορικά στη συνέχεια το αναρτώ γιατί για εμένα είναι το ίδιο είτε μιλάς είτε γράφεις. Σέβομαι τους συναδέλφους μου και λέω τις θέσεις μου χωρίς να τις αλλάζω για μικροκομματικά συμφέροντα ή για τη συνδικαλιστική μου επιβίωση.
  • Αν κάποιος ανατρέξει σε αυτά που δημοσίευσα μετά τη συνάντηση αυτή, θα διαπιστώσει ότι όντως κατηγόρησα τη ΔΟΕ για παλλινωδίες στο θέμα της αυτοαξιολόγησης. Τη διετία (2010-2012) ακούγαμε ότι είναι εναντίον της αυτοαξιολόγησης. Φέτος μάθαμε ότι η ΔΟΕ δέχεται μόνο την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας σαν τύπο αξιολόγησης που μπορεί να βοηθήσει την εκπαίδεση και τα σχολεία και τώρα τελευταία η θέση της ΔΟΕ (και του Συλλόγου) είναι ότι η αυτοαξιολόγηση είναι ο "Δούρειος Ίππος" για να μπει στην εκπαίδευση η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.
  • Πιστεύω ότι η αυτοαξιολόγηση μάς επιτρέπει να καταθέσουμε τις απόψεις μας για τις δομές του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Καταγεγραμμένες απόψεις των συλλόγων διδασκόντων οι οποίες θα φτάσουν -μέσω των Σχολικών Συμβούλων- στο Υπουργείο. Ίσως το Δ.Σ.του Συλλόγου καταλαβαίνει καλύτερα τις "πίσω" σκέψεις του Υπουργείου και θεωρεί ότι η αυτοαξιολόγηση είναι "Δούρειος Ίππος" της αξιολόγησης. Σέβομαι την άποψη αυτή αλλά προσωπικά δεν έχω μάθει να λειτουργώ έτσι. Εγώ έχω μία και μόνη σκέψη, ούτε "μπρος" ούτε "πίσω" γνωρίζω. Ευθύνη -και μάλιστα τεράστια- έχουν οι συνδικαλιστικές παρατάξεις που πρόσκεινται στη δικομματική κυβέρνηση και όλα αυτά τα χρόνια λειτουργούν με "πίσω" σκέψεις.
  • Αυτό που τόνισα στη σύσκεψη είναι ότι πρέπει να βγάλουμε τις μάσκες και τα προσωπεία μας και να είμαστε ειλικρινείς. Αν το Υπουργείο δε θέλει να αλλάξει τα πράγματα στην Παιδεία προς το καλύτερο (ακόμη δίνονται αποσπάσεις, ακόμη προσλαμβάνονται αναπληρωτές), μπορούμε να το αναγκάσουμε εμείς με τη στάση μας. Με τη δουλειά μας, με την ειλικρίνειά μας και με προτάσεις που αποσκοπούν στο να βελτιωθεί το εκπαιδευτικό μας σύστημα.
  • Τέλος, ΟΥΔΕΠΟΤΕ διαφώνησα με τη θέση του κλάδου και του συλλόγου να αποτρέψει την υλοποίηση των σεμιναρίων για την αυτοαξιολόγηση. Αυτά τα ψέματα και η σπίλωση προς το πρόσωπό μου παρακαλώ πολύ κάποτε να σταματήσουν. Ξέρω πολύ καλά τι λέω και πώς το λέω.
Υ.Γ. Αφού θεωρείτε ότι σας κοροϊδεύουν, ότι σας εμπαίζουν και ότι έχουν "πονηρές" σκέψεις, γιατί τους ψηφίζετε βρε παιδιά;

Γαπκιάδης Γεώργιος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου