Αγαπητές συναδέλφισσες και αγαπητοί συνάδελφοι,
Στο σημερινό Υπηρεσιακό Συμβούλιο πληροφορήθηκα με έκπληξη ότι από τη συγχώνευση του 4ου Δ.Σ. Άργους Ορεστικού με το 2/θ Δημοτικό Σχολείο Ασπροκκλησιάς, προέκυψαν τέσσερις υπεραριθμίες αντί για τις δύο που εγώ περίμενα. Δε γνώριζα ότι το Δ.Σ. Ασπροκκλησιάς με δεκαεπτά παιδιά είχε δύο οργανικές θέσεις για το ολοήμερο. Μπράβο στις συναδέλφισσες και τους συναδέλφους που στήριξαν το ολοήμερο όλα αυτά τα χρόνια.
Μου δημιουργήθηκε όμως η εξής απορία: Πώς μπορεί ένα Δημοτικο Σχολείο με δεκαεπτά παιδιά να "υποστηρίζει" δύο οργανικές θέσεις για το ολοήμερο και τόσα μεγάλα Σχολεία της Καστοριάς, του Άργους αλλά και άλλα πολυθέσια Σχολεία με πολύ μεγαλύτερο αριθμό μαθητών από αυτόν της Ασπροκκλησιάς να μην έχουν καθόλου ολοήμερα τμήματα;
Μήπως τελικά η λύση είναι περισσότερο απλή από ό,τι νομίζουμε; Αν δημιουργηθούν ολοήμερα τμήματα σε όλα τα πολυθέσια Σχολεία, αμέσως οι συνάδελφισσες και οι συνάδελφοι που είναι υπεράριθμοι και στη διάθεση παίρνουν οργανική θέση.
Μήπως θα πρέπει οι σύλλογοι διδασκόντων να δουν λίγο πιο "ζεστά" το θέμα; Πόσο δύσκολο είναι σε Σχολεία με εβδομήντα ή ογδόντα ή και παραπάνω μαθητές να γίνουν δεκαπέντε αιτήσεις για τη δημιουργία ολοήμερου τμήματος; Ειδικά τώρα που δεν είναι υποχρεωτική η παραμονή των παιδιών μέχρι τις τέσσερις και τέταρτο οι γονείς είναι πολύ πιο θετικοί να γράψουν τα παιδιά τους στο ολοήμερο και να τα παίρνουν στις δύο ή στις τρεις και μισή. Ενδεικτικά σας αναφέρω ότι στο Σχολείο που υπηρετώ (9ο Δ.Σ. Καστοριάς) γράφτηκαν πάνω από εκατόν είκοσι παιδιά στο ολοήμερο.
Εξάλλου, εκτός από τις οργανικές θέσεις που θα δημιουργηθούν, θα μπορούν επίσης να απασχοληθούν στα ολοήμερα και δεκάδες εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων που διαφορετικά μπορεί να υπάρξει κίνδυνος να μετακινηθούν σε Σχολεία της περιφέρειας ή και κάπου πιο μακριά.
Με τιμή
Γαπκιάδης Γεώργιος
Στο σημερινό Υπηρεσιακό Συμβούλιο πληροφορήθηκα με έκπληξη ότι από τη συγχώνευση του 4ου Δ.Σ. Άργους Ορεστικού με το 2/θ Δημοτικό Σχολείο Ασπροκκλησιάς, προέκυψαν τέσσερις υπεραριθμίες αντί για τις δύο που εγώ περίμενα. Δε γνώριζα ότι το Δ.Σ. Ασπροκκλησιάς με δεκαεπτά παιδιά είχε δύο οργανικές θέσεις για το ολοήμερο. Μπράβο στις συναδέλφισσες και τους συναδέλφους που στήριξαν το ολοήμερο όλα αυτά τα χρόνια.
Μου δημιουργήθηκε όμως η εξής απορία: Πώς μπορεί ένα Δημοτικο Σχολείο με δεκαεπτά παιδιά να "υποστηρίζει" δύο οργανικές θέσεις για το ολοήμερο και τόσα μεγάλα Σχολεία της Καστοριάς, του Άργους αλλά και άλλα πολυθέσια Σχολεία με πολύ μεγαλύτερο αριθμό μαθητών από αυτόν της Ασπροκκλησιάς να μην έχουν καθόλου ολοήμερα τμήματα;
Μήπως τελικά η λύση είναι περισσότερο απλή από ό,τι νομίζουμε; Αν δημιουργηθούν ολοήμερα τμήματα σε όλα τα πολυθέσια Σχολεία, αμέσως οι συνάδελφισσες και οι συνάδελφοι που είναι υπεράριθμοι και στη διάθεση παίρνουν οργανική θέση.
Μήπως θα πρέπει οι σύλλογοι διδασκόντων να δουν λίγο πιο "ζεστά" το θέμα; Πόσο δύσκολο είναι σε Σχολεία με εβδομήντα ή ογδόντα ή και παραπάνω μαθητές να γίνουν δεκαπέντε αιτήσεις για τη δημιουργία ολοήμερου τμήματος; Ειδικά τώρα που δεν είναι υποχρεωτική η παραμονή των παιδιών μέχρι τις τέσσερις και τέταρτο οι γονείς είναι πολύ πιο θετικοί να γράψουν τα παιδιά τους στο ολοήμερο και να τα παίρνουν στις δύο ή στις τρεις και μισή. Ενδεικτικά σας αναφέρω ότι στο Σχολείο που υπηρετώ (9ο Δ.Σ. Καστοριάς) γράφτηκαν πάνω από εκατόν είκοσι παιδιά στο ολοήμερο.
Εξάλλου, εκτός από τις οργανικές θέσεις που θα δημιουργηθούν, θα μπορούν επίσης να απασχοληθούν στα ολοήμερα και δεκάδες εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων που διαφορετικά μπορεί να υπάρξει κίνδυνος να μετακινηθούν σε Σχολεία της περιφέρειας ή και κάπου πιο μακριά.
Με τιμή
Γαπκιάδης Γεώργιος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου