Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2015

Τα κριτήρια των αναρτήσεων στο blog

Αγαπητές συναδέλφισσες και αγαπητοί συνάδελφοι,
  • Καλή Χρονιά με Υγεία, Αγάπη και Δημιουργικότητα σε εσάς και τις οικογένειές σας.
  • Πρόσφατα συνάδελφος μού άσκησε κριτική σχετικά με ανάρτηση που είχα "ανεβάσει" στο blog. Κάθε καλόπιστη κριτική είναι καλοδεχούμενη, όμως πρέπει να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα:
  • Τα δύο αυτά χρόνια έχω "ανεβάσει" περίπου 1.000 αναρτήσεις. Κάποιες είναι δικές μου και αφορούν τα θέματα που συζητάμε στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο καθώς και προσωπικές μου απόψεις για όσα γίνονται στο χώρο της εκπαίδευσης ή του συνδικαλισμού. Ποτέ δεν κρύφτηκα και πήρα θέση ακόμα και σε θέματα που ίσως να ήταν ενάντια στη "δημοτικότητά" μου.
  • Πολιτικές θέσεις κάποιου κόμματος δεν έχω υποστηρίξει ποτέ μέσα από αυτό το blog. Παρουσιάζω τις θέσεις των κομμάτων που νομίζω ότι παρουσιάζουν ενδιαφέρον αλλά μέχρι εκεί. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν έχω τις δικές μου πολιτικές θέσεις αλλά το θεωρώ αδιανόητο και ανήθικο  όντας αιρετός της Ανεξάρτητης Κίνησης να "πριμοδοτώ" συγκεκριμένο πολιτικό κόμμα. Θεωρώ, επίσης, ότι και οι νυν κυβερνώντες έχουν κάνει κάποια βήματα προς τη θετική κατεύθυνση στην εκπαίδευση και δεν μπορώ να προβάλλω μόνο τις θέσεις συγκεκριμένου πολιτικού κόμματος. Ναι στην κριτική, όχι στο μηδενισμό. Οι ανθρώπινες σχέσεις και η ειλικρίνεια είναι για εμένα πάνω από όλα και δε σκοπεύω να τις θυσιάσω για κανένα κόμμα.
  • Την πλειοψηφία των θεμάτων που αναρτώ στο blog τη βρίσκω στο διαδίκτυο. Αυτά μπορεί να αφορούν την εκπαίδευση, την επιστήμη, την πολιτική καθώς και θέματα γενικού ενδιαφέροντος. Με κάποια από αυτά συμφωνώ, με κάποια διαφωνώ αλλά αυτό νομίζω ότι δεν έχει καμία απολύτως σημασία. Προβληματίζομαι και εγώ όπως -πιστεύω- οι περισσότεροι από εσάς. Ένα άρθρο είναι ένας προβληματισμός, τίποτε περισσότερο και τίποτε λιγότερο. Δε "φιλοδοξώ" να αλλάξω ούτε τις πολιτικές πεποιθήσεις ούτε τις ιδέες κανενός. Μισώ την προπαγάνδα από όπου και αν προέρχεται. 
  • Πιστεύω ότι η χώρα μας υποφέρει από ανθρώπους που νομίζουν ότι κατέχουν την απόλυτη αλήθεια και απαιτούν από τους άλλους να ασπαστούν τις απόψεις τους. Δε δέχομαι τέτοιες απόψεις και νομίζω ότι μόνο με ειλικρινή συνεργασία και συναίνεση μπορεί και προκύψει κάτι καλό.
  • Ελπίζω την επόμενη διετία να είμαστε όλοι καλά και να μπορέσω να σας εκπροσωπήσω από τη θέση του αιρετού τηρώντας την υπόσχεσή μου για ίση αντιμετώπιση όλων των συναδέλφων και για έναν συνδικαλισμό έξω από τα κόμματα και τις δεσμεύσεις που προκύπτουν από αυτά.
Γαπκιάδης Γιώργος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου