Τρίτη 9 Απριλίου 2013

Απάντηση στις συναδέλφους και το συνάδελφο της ΠΑΣΚ και της ΔΑΚΕ


Αγαπητές συναδέλφισσες και αγαπητέ συνάδελφε,
Σας ευχαριστώ για το ειλικρινές σας ενδιαφέρον να γίνω καλός συνδικαλιστής και να μοιάσω  σε εσάς, όμως μην το προσπαθείτε άδικα γιατί δε θα το καταφέρετε. Κατανοώ, επίσης, την αγωνία σας να είμαι καλά ενημερωμένος και να μπορώ να ανταποκρίνομαι στα καθήκοντά μου. Σας ενημερώνω, λοιπόν, ότι πήγα στα Γιάννενα και ενημερώθηκα από τον Πρύτανη του Πανεπιστημίου Θράκης και την εργατολόγο της ΑΔΕΔΥ. Στη συνέχεια μέσω του δικού μου blog και μέσω επιστολής σε όλα τα σχολεία ενημέρωσα όλους τους συναδέλφους. Ίσως στα δικά σας σχολεία δε φτάνουν τα mail που στέλνω, αλλά πιστέψτε με δε φταίω εγώ και γι΄ αυτό. Με τους συναδέλφους που εγώ μίλησα μου είπαν όλοι ότι είναι ενημερωμένοι. Με εσάς δεν ξέρω τι συμβαίνει…

Το πού και από ποιον θα ενημερωθώ θα το αποφασίζω μόνο εγώ. Έχω ένα ελάττωμα (στην πραγματικότητα έχω πολλά) να είμαι πολύ επιλεκτικός σε θέματα που έχουν να κάνουν με την ποιότητα της ενημέρωσης. Επιτρέψτε μου να σας πω ότι σε μια αίθουσα πεντακοσίων ατόμων όταν ήρθε η σειρά να μιλήσουν οι δικοί σας συνδικαλιστές είναι ζήτημα αν έμειναν σαράντα ή πενήντα άτομα. Δυστυχώς για εσάς σας βαρεθήκαμε.

Τώρα, για το αν δείχνω διάθεση να ανταποκριθώ στα καθήκοντά μου και το τι καταφέρνω αφήστε καλύτερα τους συναδέλφους να το κρίνουν. Έχετε την τάση να βιάζεστε συνεχώς. Γιατί; Λίγη υπομονή βρε παιδιά. Όσο για τους αγώνες που επικαλείστε, εννοείτε την κατά προτεραιότητα απόσπαση της συναδέλφου σας; Συγκρατηθείτε παιδιά γιατί έχετε γεμίσει με αίμα όλους τους δρόμους και δεν έχουμε ούτε υγειονομική περίθαλψη.

ΥΓ1. Το ξέρετε ότι ήμουν άρρωστος και γι΄ αυτό δεν πήγα. Ή μήπως πιστεύετε ότι δεν έχω το θάρρος να πω «δεν ήθελα να πάω»; Πάντα είχα και θα έχω ελεύθερη βούληση. Εσείς;

ΥΓ2. Προσέξτε τα mail σας γιατί έχουν πρόβλημα. Να στείλω τεχνικό;


ΥΓ3. Αυτή τη "βαρβαρότητα που έχει μετατρέψει τη ζωή μας σε κόλαση", μήπως ξέρετε ποιος την έφερε;

Με τιμή

Γαπκιάδης Γιώργος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου