Σάββατο, 29 Ιουνίου 2013

Ενημέρωση

Αγαπητές συναδέλφισσες και αγαπητοί συνάδελφοι,

Από το τελικό διορθωμένο σχέδιο ΚΥΑ (κοινής υπουργικής απόφασης) για  τα Σχολεία που συγχωνεύονται λείπει το Σχολείο της Ασπροκκλησιάς. Πιθανότατα για ακόμη μία χρονιά να έχουμε αναστολή της συγχώνευσης και για το Σχολείο της Πενταβρύσου. Ελπίζω μόνο αυτό να γίνει σύντομα και όχι πάλι την τελευταία στιγμή. Προσωπικά, σε μια χώρα που τα πάντα κινούνται στη λογική της ψηφοθηρίας, δε με εκπλήσσει τίποτε. Το Υπηρεσιακό Συμβούλιο θα συνεδριάσει τη Δευτέρα για το θέμα των υπεράριθμων εκπαιδευτικών.

Την ίδια στιγμή οι φήμες για διαθεσιμότητα και κινητικότητα των εκπαιδευτικών ολοένα και πληθαίνουν. Ίσως αυτό να γίνεται για να περάσουν ανώδυνα οι υποχρεωτικές μεταθέσεις με το σκεπτικό "θα φύγει κάποιος μακριά από το σπίτι του και την οικογένειά του και θα είναι και χαρούμενος που δεν τον απολύουμε".

Πιθανόν κάποιοι εκπαιδευτικοί να είναι όντως υπεράριθμοι και να μην καλύπτουν το ωράριό τους. Είναι πρόβλημα και ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Το θέμα όμως, αγαπητές συναδέλφισσες και αγαπητοί συνάδελφοι, είναι τι κάνουμε όλοι εμείς οι υπόλοιποι για να λυθεί το πρόβλημα και να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας; Ήδη δύο Σχολεία έγιναν ΕΑΕΠ. Δε θα απασχοληθούν σε αυτά συνάδελφοι Μουσικοί, Πληροφορικής, Γυμναστές, Θεατρολόγοι, Εικαστικών και Αγγλικών; Κανονικά, σύμφωνα με το πρόγραμμα της κ. Διαμαντοπούλου, όλα τα Σχολεία από εξαθέσια και πάνω έπρεπε από φέτος να λειτουργούν ως ΕΑΕΠ. Φαντάζεστε πόσες θέσεις εργασίας θα είχαν δημιουργηθεί; Φαντάζεστε πόσες θέσεις εργασίας θα είχαν δημιουργηθεί αν ιδρύαμε περισσότερα ολοήμερα Σχολεία; Φαντάζεστε πόσες θέσεις εργασίας θα είχαν δημιουργηθεί αν ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα κατέβαινε στους 22 ή στους 20; Και είναι αιτήματα απλά στα οποία θα είχαμε την πλήρη υποστήριξη όλων των γονέων και της κοινωνίας.

Ξέρουμε, συναδέλφισσες και συνάδελφοι, πού στοχεύουμε και τι θέλουμε να πετύχουμε; Βάζουμε στις διεκδικήσεις μας πενήντα αιτήματα με σκοπό να γίνουμε αρεστοί στους συναδέλφους και να μην πετύχουμε κανένα από αυτά ή στοχεύουμε σε δύο-τρία ουσιαστικά προβλήματα και έχοντας όλη την κοινωνία με το μέρος μας αγωνιζόμαστε να τα λύσουμε;

Υ.Γ. Όταν σε μία Δημοκρατία αναλαμβάνει η Χρυσή Αυγή ρόλο για την επίλυση των προβλημάτων, τότε υπάρχει πολύ σοβαρό πρόβλημα. Για τη Δημοκρατία και για εμάς τους ίδιους.

Με τιμή
Γαπκιάδης Γιώργος

1 σχόλιο:

  1. Μια ερώτηση προς τους αιρετούς μας... Γιατί κάποια σχολεία με ένα μεγάλο αριθμό μαθητών δεν λειτουργούν σαν ολοήμερα; Είναι δυνατόν να μην υπάρχουν εκεί μαθητές ή γονείς που να ενδιαφέρονται; Πόσοι συνάδελφοι θα μπορούσαν να εργαστούν εκεί; Πόσα και ποια είναι αυτά τα Σχολεία; Ποιος ο ρόλος των Διευθυντών;

    Παπαδάμος Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή