Αγαπητές συναδέλφισσες και αγαπητοί συνάδελφοι,
- Τη Δευτέρα 1-9-2014 πρέπει όλοι οι εκπαιδευτικοί να παρουσιαστούν και να υποβάλουν Αναφορά Ανάληψης Υπηρεσίας.
- Όσοι έχουν οργανική θέση στο σχολείο της οργανικής τους και όσοι δεν έχουν οργανική θέση στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καστοριάς.
- Το Υπηρεσιακό Συμβούλιο θα συνδριάσει τη Δευτέρα 1-9-2014 και ώρα 11:30 για να χαρακτηρίσει ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς.
- Στη συνέχεια και μέχρι την Τετάρτη 3-9-2014 αυτοί θα υποβάλουν δήλωση προτίμησης με τα σχολεία στα οποία επιθυμούν να τοποθετηθούν.
- Η πρότασή μου, την οποία υπέβαλα στον κ. Διευθυντή στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο της Πέμπτης και θα την επαναλάβω τη Δευτέρα, είναι να υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης όλοι οι εκπαιδευτικοί που πρέπει να τοποθετηθούν σε λειτουργικά κενά (όσοι ζητούν συμπλήρωση ωραρίου, όσοι ήρθαν με μετάταξη, όσοι ήρθαν από άλλα ΠΥΣΠΕ) το ίδιο χρονικό διάστημα (Δευτέρα-Τετάρτη).
- Η άποψή μου είναι ότι πρέπει μέχρι το τέλος της ερχόμενης εβδομάδας όλοι οι εκπαιδευτικοί να έχουν τοποθετηθεί σε λειτουργικά κενά, έτσι ώστε από τη Δευτέρα 8-9-2014 διευθυντές και σύλλογοι διδασκόντων να ξεκινήσουν τον προγραμματισμό της νέας σχολικής χρονιάς.
- Είναι που είναι δύσκολη η νέα σχολική χρονιά ας μην την κάνουμε ακόμα δυσκολότερη.
- Το Υπουργείο μελετάει, για τα σχολεία που είναι ΕΑΕΠ, να προσθέσει στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα 5 ώρες μελέτη-προετοιμασία για την επόμενη ημέρα (παίρνοντας ώρες από Γλώσσα, Μαθηματικά, Μελέτη Περιβάλλοντος, Ευέλικτη και Φυσική Αγωγή) στις Α΄, Β΄, Γ΄και Δ΄ Δημοτικού.Το ίδιο να γίνεται και με τη μία ώρα των Αγγλικών.
- Συγγνώμη, αλλά υπάρχει εκπαιδευτικός που δεν αφιερώνει χρόνο για να προετοιμάσει τους μαθητές του για την επόμενη ημέρα;
- Υπάρχει εκπαιδευτικός που δεν αφιερώνει χρόνο σε -συχνές- επαναλήψεις;
- Υπάρχει εκπαιδευτικός που δεν ετοιμάζει εργασίες που κάνουν οι μαθητές στην τάξη;
- Αυτό δεν είναι προετοιμασία για τη επόμενη ημέρα; Τι ειδικό θα έχει αυτή η μελέτη-προετοιμασία;
- Αυτοί που τα σκέφτονται αυτά έχουν δουλέψει ποτέ σε σχολική τάξη;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου