Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου 2017

Απαραίτητες διευκρινίσεις σχετικά με το blog

Αγαπητές συναδέλφισσες και αγαπητοί συνάδελφοι,
  • Θεωρώ απαραίτητο να επαναλάβω κάποια πράγματα τα οποία έχω αναφέρει και στο παρελθόν και αφορούν τη λειτουργία του blog.
  • Το blog αυτό δημιουργήθηκε για να καλύψει τις ανάγκες επικοινωνίας που είχα ως αιρετός του Κλάδου με τους συναδέλφους.
  • Στη συνέχεια -όταν δεν εξελέγη αιρετός- θεώρησα χρήσιμο να συνεχίσω τη λειτουργία του γιατί συνέχισα να είμαι συνδικαλιστής του Κλάδου.
  • Το blog είναι καθαρά συνδικαλιστικό και αναφέρω μέσα σε αυτό τις προσωπικές-συνδικαλιστικές μου θέσεις. Δεν το έχω χρησιμοποιήσει για κανέναν άλλο λόγο.
  • Είναι στην ελεύθερη βούληση του καθενός αν θέλει να το διαβάσει ή όχι. Γνωρίζω ότι υπάρχουν συνάδελφοι που το παρακολουθούν και αυτό αποτελεί μέγιστη τιμή για μένα.
  • Από τότε που ήμουν αιρετός προσπαθούσα να έχω μία πιο "ζωντανή" επικοινωνία με τους συναδέλφους και να τους εκμυστηρεύομαι πράγματα που συζητούσαμε μέσα στο Υπηρεσιακό καθώς και τις προσωπικές μου θέσεις-απόψεις.
  • Παρατηρώ ότι οι νυν συνάδελφοι αιρετοί έχουν διαφορετική νοοτροπία και την οποία σέβομαι απόλυτα. Επιτελούν το έργο τους με τον καλύτερο κατά την άποψή τους δυνατό τρόπο και κρίνονται από τους συναδέλφους όπως και όλοι μας.
  • Καμία κριτική δεν έχει προσωπικό χαρακτήρα. Θυμάστε πολύ καλά ότι πολλές φορές έχω μιλήσει με τα καλύτερα λόγια για τον Κώστα τον Πανταζόπουλο γιατί αυτή την άποψη έχω.
  • Τώρα, αν κάποιοι θίγονται από κάποιες αναρτήσεις μου μπορούν πολύ απλά να μην τις διαβάζουν. Η καλόπιστη κριτική πρέπει να είναι αποδεκτή από όλους και το ξέρετε πολύ καλά ότι πάντα όταν γράφω κάτι προσπαθώ να το στηρίξω με επιχειρήματα και όχι με συνθήματα.
  • Για όσο καιρό μου το επιτρέπουν οι ψυχικές και οι πνευματικές μου δυνάμεις και για όσο καιρό θα βρίσκομαι στον χώρο του συνδικαλισμού, θα προσπαθήσω να συνεχίσω τον δρόμο που χάραξα από την πρώτη στιγμή μακριά από κάθε είδους κομματική ή άλλη σκοπιμότητα.
Γαπκιάδης Γιώργος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου