Πέμπτη, 12 Μαΐου 2016

Μην παίζετε με την αγωνία των μαθητών

ΑΠΟ ΤΟ ΒΗΜΑ
Η κατάσταση στην παιδεία είναι αρκετά προβληματική ήδη για να επιβαρυνθεί ακόμα περισσότερο. Ο εν εξελίξει πόλεμος μεταξύ υπουργείου Παιδείας και συνδικαλιστών, με αφορμή τις ευκαιριακές και χωρίς σχέδιο αλλαγές που προωθούνται είναι παράλογο να οδηγήσει σε μια ανοικτή σύγκρουση παραμονές των πανελλαδικών εξετάσεων.
Δεν φταίνε σε τίποτε οι χιλιάδες μαθητές που θα δώσουν μια μάχη καθοριστική για τη ζωή τους, να υποστούν τις συνέπειες μιας άστοχης αναταραχής, επειδή ορισμένοι συνδικαλιστές θεωρούν ότι μπορούν να τους χρησιμοποιούν ως ομήρους, για να πετύχουν τους στόχους τους.
Όσο δίκιο κι αν έχουν στις διεκδικήσεις τους,οι συνδικαλιστικές ηγεσίες είναι καιρός να καταλάβουν ότι ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα. Οι πρακτικές που μας βύθισαν στην κρίση δεν μπορεί να συνεχίζονται λες και δεν έχει αλλάξει τίποτε όλα αυτά τα χρόνια. Μπορεί οι πολιτικές ηγεσίες να φέρουν τη μεγαλύτερη ευθύνη για την κατάσταση που βιώνουμε,αλλά δεν είναι άμοιρες ευθυνών και οι συνδικαλιστικές ηγεσίες. Αρκετά πληρώσαμε ως τώρα συντεχνιακές διεκδικήσεις. Κανένα πρόβλημα δεν πρόκειται να λυθεί από μια διασπασμένη και αλληλοσπαρασόμενη κοινωνία, που αρνείται να δει το συλλογικό συμφέρον και προτάσσει μονίμως το στενό προσωπικό ή συντεχνιακό όφελος.
Όπως οφείλει βέβαια να καταλάβει και ο υπουργός Παιδείας, ότι τα πειράματα και οι χωρίς σχέδιο και διάλογο αλλαγές στην εκπαίδευση,όχι μόνο δεν λύνουν κανένα πρόβλημα,αλλά δημιουργούν περισσότερα.Πληρώνει βέβαια και αυτός τις προηγούμενες πρακτικές του κόμματος του που υπονόμευαν κάθε προσπάθεια εκσυγχρονισμού στην παιδεία, στηρίζοντας κάθε θεμιτή και αθέμιτη διεκδίκηση.
Τα μόνιμα θύματα όμως των συγκρούσεων στο χώρο της παιδείας είναι οι ίδιοι οι μαθητές και οι οικογένειες τους. Όλοι κόπτονται για το συμφέρον και το μέλλον τους,αλλά μονίμως πληρώνουν κομματικά και συντεχνιακά συμφέροντα άλλων.Ας τους αφήσουν επιτέλους στην ησυχία τους, να δώσουν το δικό τους αγώνα, χωρίς άλλες ταλαιπωρίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου