Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2017

Τα Προεδριλίκια τα χάρισα στους κομπλεξικούς

Αγαπητές συναδέλφισσες και αγαπητοί συνάδελφοι,
  • Επειδή κουραστήκατε μόνο δύο κουβέντες ακόμη:
  • Η πρώτη φορά που συμμετείχε η Ανεξάρτητη Κίνηση σε εκλογές ήταν στους αιρετούς με υποψήφιους/υποψήφιες: Παπαδάμος Κωνσταντίνος, Αρβανίτου Γεωργία, Φραγκοπούλου Θωμαή και Γαπκιάδη Γιώργο. Κάποιοι δεν ξέρουν ούτε τη στοιχειώση ιστορία της παράταξης.
  • Οι θέσεις (Πρόεδρος) δε με ενδιέφεραν ούτε με ενδιαφέρουν. Το ξέρουν πολύ καλά οι συνάδελφοι. Στο συνδικαλισμό θα προσφέρω ό,τι μπορώ και δε χρειάζομαι τίποτε να πάρω.
  • Το τι έγινε στην αξιολόγηση και το τι θα γίνει από εδώ και πέρα θα το δούμε σύντομα. Δεν έχω μάθει να λέω ψέματα και ούτε θα το κάνω ποτέ. Σας το έχω πει πολλές φορές ότι τζάμπα μάγκας δε γίνομαι.
  • "Το εγώ είμαι μαζί σας και εγώ ακολουθώ" είναι κάτι που δεν είναι στον χαρακτήρα μου να το πω. Έχω μάθει στη ζωή μου να ακολουθώ τον δικό μου δρόμο έστω και αν αυτός είναι μοναχικός. Εννοείται ότι αυτό το είπα μπροστά σε άλλα τριάντα άτομα όλων των παρατάξεων και κανένας από αυτούς δεν το επιβεβαίωσε ποτέ, γιατί πολύ απλά είναι προϊόν αρρωστημένου ψέματος.
  • Τα ψέματα και τις συκοφαντίες τα γνώρισα από την πρώτη στιγμή στον συνδικαλισμό αλλά δεν πρόκειται ποτέ να ακολουθήσω αυτόν τον δρόμο. Αυτή τη χαρά δε θα την πάρουν ποτέ από εμένα.
  • Έχω υποβάλει εκατοντάδες ερωτήσεις για τη λειτουργία του υπηρεσιακού και δεν υπάρχει  περίπτωση να απαντηθεί ούτε μία. Το θέμα είναι να βρουν κάτι να αποπροσανατολίσουν τον κόσμο και θυμήθηκαν τις επιλογές των Διευθυντών που έγιναν πριν τρεις μήνες. Το μόνο που έχουν μάθει είναι να διαστρεβλώνουν την πραγματικότητα και να βρίζουν. Όπως έχει μάθει ο καθένας.
  • Γεροί να είμαστε και θα συνεχίσουμε να τα λέμε. Τραμπούκοι και τραμπουκισμοί δε με φοβίζουν.
Γαπκιάδης Γιώργος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου