Αγαπητές συναδέλφισσες και αγαπητοί συνάδελφοι,
Προσωπική μου άποψη είναι ότι το θέμα των μετατάξεων των συναδέλφων από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση είναι ένα θέμα πρόσφορο για να βρεθούν "προστάτες" στο χώρο των συνδικαλιστικών παρατάξεων επωφελούμενοι την αγωνία των συναδέλφων είτε αυτοί προέρχονται από τη Πρωτοβάθμια είτε από τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Θα προσπαθήσω να εκθέσω κάποιες δικές μου σκέψεις.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι το θέμα των μετατάξεων των συναδέλφων από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση είναι ένα θέμα πρόσφορο για να βρεθούν "προστάτες" στο χώρο των συνδικαλιστικών παρατάξεων επωφελούμενοι την αγωνία των συναδέλφων είτε αυτοί προέρχονται από τη Πρωτοβάθμια είτε από τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Θα προσπαθήσω να εκθέσω κάποιες δικές μου σκέψεις.
- Είναι αυτονόητο ότι αν κάποιοι χρησιμοποίησαν πλαστά στοιχεία όχι μόνο να επιστρέψουν στις θέσεις τους αλλά να έχουν και ποινικές κυρώσεις.
- Αν οι μετατάξεις είναι παράνομες αυτό θα αφορά κοινές και μη κοινές ειδικότητες. Δεν μπορεί στις κοινές να είναι παράνομες και στις μη κοινές νόμιμες.
- Σίγουρα το πρόβλημα δημιουργείται στις κοινές ειδικότητες και έχουν κάθε δίκιο οι συνάδελφοι της πρωτοβάθμιας να διαμαρτύρονται εφόσον είχαν κάνει αίτηση για μετάθεση το 2013.
- Πρώτα από όλα να δοθεί μετάθεση σε όσους συναδέλφους της Πρωτοβάθμιας είχαν κάνει αίτηση μετάθεσης το 2013. Ταυτόχρονα όμως να "ανοίξουν" οι μεταθέσεις και για τους συναδέλφους που ήρθαν με μετάταξη, γιατί πολλοί από αυτούς ζητούν να φύγουν από το ΠΥΣΠΕ στο οποίο μετατάχτηκαν.
- Αφού εξισορροπήσει η κατάσταση μετά τις μεταθέσεις να τοποθετηθούν όλοι οι συνάδελφοι στις οργανικές θέσεις που έχουν δημιουργηθεί με βάση τα μόρια μετάθεσης που έχουν.
- Νομίζω ότι μετά από τις τοποθετήσεις αυτές σε ελάχιστα ΠΥΣΠΕ θα υπάρχουν συνάδελφοι που δεν θα έχουν οργανική θέση. Στην περίπτωση αυτή η δημιουργία μερικών ακόμη σχολείων ΕΑΕΠ θα έλυνε οριστικά το πρόβλημα.
- Το να ψάχνεις δίκιο και άδικο -ανάλογα σε ποια μεριά βρίσκεσαι την κάθε φορά- σε μια χώρα που δεν έχει αρχή και τέλος και σε μια εκπαίδευση που ποτέ δεν είχε έναν εθνικό προσανατολισμό, νομίζω ότι είναι εντελώς ουτοπικό.
- Πόσο δίκιο είναι αν έχεις δύο μεταπτυχιακά και διδακτορικό να μοριοδοτείται μόνο το διδακτορικό σου;
- Πόσο δίκιο είναι να μπορείς να επιλέξεις μία -άντε το πολύ δύο- σχολικές μονάδες για να κάνεις αίτηση για Διευθυντής από το σύνολο των σχολικών μονάδων που υπάρχουν;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου