Την Άμεση κοινοποίηση του αξιολογικού πίνακα κατάταξης με τη μοριοδότηση
των μεταταχθέντων εκπαιδευτικών από την Πρωτοβάθμια στη Δευτεροβάθμια
Εκπαίδευση, ζητά με ερώτηση και αίτηση εγγράφων προς τους συναρμόδιους
υπουργούς παιδείας και διοικητικής Μεταρρύθμισης, στη Βουλή , η
Βουλευτής Σταυρούλα Ξουλίδου.
ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ
Κύριοι Υπουργοί,
συνεχίζονται κατά τρόπο προκλητικό, οι αδιαφανείς διαδικασίες για την υποχρεωτική μετάταξη εκπαιδευτικών από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Σύμφωνα με την αριθμ. 111966/Δ2/13.8.2013 Διαπιστωτική Πράξη του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων «Περί καθορισμού του αριθμού του πλεονάζοντος προσωπικού Δ.Ε. και κενές θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού Π.Ε.», με την αριθμ. 111967/Δ2/13.8.2013 «Περί καθορισμού του αριθμού των θέσεων για μετάταξη εκπαιδευτικών Δ.Ε. στην Π.Ε. και σε διοικητικές θέσεις φορέων των Υ.ΠΑΙ.Θ.» Υπουργική απόφαση και με την αριθμ. 119655/Δ1/30.8.2013 (ΦΕΚ 986 τ. Γ΄ / 3-9-2013) Υπουργική Απόφαση και με τις αιτήσεις των ενδιαφερόμενων εκπαιδευτικών, πραγματοποιήθηκαν υποχρεωτικές μετατάξεις των εκπαιδευτικών από την Β/βάθμια στην Α/βάθμια, χωρίς όμως την ανακοίνωση των μορίων που συγκέντρωσαν. Αμέσως διαπιστώθηκε ότι κάποιοι εκπαιδευτικοί μετατάχθηκαν στην πρώτη επιλογή προτίμησής τους, αν και είχαν λιγότερα μόρια από κάποιους άλλους, όπως φαίνεται από τις αιτήσεις που είχαν καταθέσει οι ενδιαφερόμενοι.
Οι περισσότεροι από τους εκπαιδευτικούς που αδικήθηκαν υπέβαλαν ενστάσεις, αλλά δυστυχώς το ΥΠΑΙΘ έχει επιλέξει όλον αυτό τον καιρό το δρόμο της αδιαφάνειας και της αναξιοκρατίας, αφού σε καμιά από τις αποφάσεις, που ακολούθησαν, και αφορούσαν τις υποβληθείσες ενστάσεις (αριθ. 148440/Δ1/11-10-2013, αριθ. 148439/Δ1/11-10-2013, αριθ. 14511/Δ1/3-2-2014 και 14509/Δ1/3-2-2014) δεν έγινε κοινοποίηση των μορίων των εκπαιδευτικών. Έτσι, έγιναν δεκτές ενστάσεις εκπαιδευτικών που διαθέτουν λιγότερα μόρια από συναδέλφους τους, με αποτέλεσμα να γίνει τροποποίηση της μετάταξής τους ως προς την περιοχή και να καλύψουν θέσεις που λόγω μοριοδότησης έπρεπε να καλυφθούν από άλλους.
Οι εκπαιδευτικοί, που έχουν αδικηθεί από τις παράνομες και παράτυπες διαδικασίες που ακολούθησε το Υ.ΠΑΙ.Θ., αναγκάζονται να καταθέσουν για τρεις φορές ενστάσεις και επιπλέον να επιβαρυνθούν με το δυσβάσταχτο γι’ αυτούς κόστος της δικαστικής οδού.
Κατόπιν τούτων ερωτάσθε, κύριοι Υπουργοί:
1. Για ποιο λόγο δεν κοινοποιήθηκε ποτέ η μοριοδότηση των αιτούντων προς μετάταξη εκπαιδευτικών;
2. Πότε θα κοινοποιήσετε τη μοριοδότηση των μεταταχθέντων εκπαιδευτικών από την Β/βάθμια στην Α/βάθμια Εκπαίδευση, πότε θα διορθώσετε τα λάθη που έχουν γίνει και πότε θα ικανοποιήσετε τα δίκαια αιτήματα όσων εκπαιδευτικών έχουν θιχθεί από τις αδιαφανείς και παράνομες έως τώρα διαδικασίες;
3. Πόσες από τις 1700 ενστάσεις, που κατατέθηκαν αρχικά έχουν αξιολογηθεί και έχουν ικανοποιηθεί;
Παρακαλείσθε όπως καταθέσετε: α) τον αρχικό πίνακα αξιολόγησης με τη μοριοδότηση των αιτούντων και β) τον πίνακα όπως διαμορφώθηκε μετά τις ενστάσεις.
Η καταθέτουσα Βουλευτής
ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ
Κύριοι Υπουργοί,
συνεχίζονται κατά τρόπο προκλητικό, οι αδιαφανείς διαδικασίες για την υποχρεωτική μετάταξη εκπαιδευτικών από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Σύμφωνα με την αριθμ. 111966/Δ2/13.8.2013 Διαπιστωτική Πράξη του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων «Περί καθορισμού του αριθμού του πλεονάζοντος προσωπικού Δ.Ε. και κενές θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού Π.Ε.», με την αριθμ. 111967/Δ2/13.8.2013 «Περί καθορισμού του αριθμού των θέσεων για μετάταξη εκπαιδευτικών Δ.Ε. στην Π.Ε. και σε διοικητικές θέσεις φορέων των Υ.ΠΑΙ.Θ.» Υπουργική απόφαση και με την αριθμ. 119655/Δ1/30.8.2013 (ΦΕΚ 986 τ. Γ΄ / 3-9-2013) Υπουργική Απόφαση και με τις αιτήσεις των ενδιαφερόμενων εκπαιδευτικών, πραγματοποιήθηκαν υποχρεωτικές μετατάξεις των εκπαιδευτικών από την Β/βάθμια στην Α/βάθμια, χωρίς όμως την ανακοίνωση των μορίων που συγκέντρωσαν. Αμέσως διαπιστώθηκε ότι κάποιοι εκπαιδευτικοί μετατάχθηκαν στην πρώτη επιλογή προτίμησής τους, αν και είχαν λιγότερα μόρια από κάποιους άλλους, όπως φαίνεται από τις αιτήσεις που είχαν καταθέσει οι ενδιαφερόμενοι.
Οι περισσότεροι από τους εκπαιδευτικούς που αδικήθηκαν υπέβαλαν ενστάσεις, αλλά δυστυχώς το ΥΠΑΙΘ έχει επιλέξει όλον αυτό τον καιρό το δρόμο της αδιαφάνειας και της αναξιοκρατίας, αφού σε καμιά από τις αποφάσεις, που ακολούθησαν, και αφορούσαν τις υποβληθείσες ενστάσεις (αριθ. 148440/Δ1/11-10-2013, αριθ. 148439/Δ1/11-10-2013, αριθ. 14511/Δ1/3-2-2014 και 14509/Δ1/3-2-2014) δεν έγινε κοινοποίηση των μορίων των εκπαιδευτικών. Έτσι, έγιναν δεκτές ενστάσεις εκπαιδευτικών που διαθέτουν λιγότερα μόρια από συναδέλφους τους, με αποτέλεσμα να γίνει τροποποίηση της μετάταξής τους ως προς την περιοχή και να καλύψουν θέσεις που λόγω μοριοδότησης έπρεπε να καλυφθούν από άλλους.
Οι εκπαιδευτικοί, που έχουν αδικηθεί από τις παράνομες και παράτυπες διαδικασίες που ακολούθησε το Υ.ΠΑΙ.Θ., αναγκάζονται να καταθέσουν για τρεις φορές ενστάσεις και επιπλέον να επιβαρυνθούν με το δυσβάσταχτο γι’ αυτούς κόστος της δικαστικής οδού.
Κατόπιν τούτων ερωτάσθε, κύριοι Υπουργοί:
1. Για ποιο λόγο δεν κοινοποιήθηκε ποτέ η μοριοδότηση των αιτούντων προς μετάταξη εκπαιδευτικών;
2. Πότε θα κοινοποιήσετε τη μοριοδότηση των μεταταχθέντων εκπαιδευτικών από την Β/βάθμια στην Α/βάθμια Εκπαίδευση, πότε θα διορθώσετε τα λάθη που έχουν γίνει και πότε θα ικανοποιήσετε τα δίκαια αιτήματα όσων εκπαιδευτικών έχουν θιχθεί από τις αδιαφανείς και παράνομες έως τώρα διαδικασίες;
3. Πόσες από τις 1700 ενστάσεις, που κατατέθηκαν αρχικά έχουν αξιολογηθεί και έχουν ικανοποιηθεί;
Παρακαλείσθε όπως καταθέσετε: α) τον αρχικό πίνακα αξιολόγησης με τη μοριοδότηση των αιτούντων και β) τον πίνακα όπως διαμορφώθηκε μετά τις ενστάσεις.
Η καταθέτουσα Βουλευτής
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου